Jag önskar

Jag önskar, jag hoppas och jag tror
att djupt i mitt hjärta en glimt av glädje det bor
Jag önskar, jag hoppas, jag vet att det går
att långsamt, långsamt läka mina osynliga sår

Jag önskar, jag hoppas och jag tror att jag vill
att du ska vara den jag vänder mig till
När dagen känns snårig och svår
och nätterna känns långa som år
När minnena mig plågar
och jag bara önskar att jag vågar
göra nåt drastiskt, utan att tänka
bara för att mina sorger få dränka

Låt mig inte tillåta att demonerna tar över
det är inte dom jag egentligen behöver
Vad jag behöver är att du vid min sida alltid ska finnas
när paniken kommer, så jag kan luta mig tillbaka och minnas
att din kärlek och vänskap kommer jag alltid att äga
Hur jag än i mina handlingar går till väga

Vill du stå vid min sida och göra mig stark,
så att mina fötter kan stå på en stadig mark
Kan du torka mina tårar,
och göra mitt dystra hjärtas vinternätter till vårar?




Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!