Lära henne leva

Jag vill ha henne så nära intill mej
att jag känner varenda ett
av hennes darrande andetag
Jag vill ha henne så nära intill mej
att jag kan andas in henne,
andas in hennes doft
Hon doftar av hallon och ljumna sommarvindar,
det som är det bästa som finns
Jag vill bara krama henne hårt och ömt
och ta hennes vackra ansikte i mina händer,
blåsa allt det där ledsna i hennes blick
och kyssa bort tårarna som hotar
att svämma över i hennes vackra ögon.
Och istället för tårarna ska jag placera
små glittrande stjärnor
i hennes ögonvrår
Och för att överrösta rösterna inom henne
ska jag viska i hennes öron
hur mycket jag älskar henne
och hur underbar hon är
Jag vill hjälpa henne andas igen
få henne att se hur vacker hon faktiskt är
och sist men inte minst,
så vill jag lära henne leva igen.




Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!