När alla tillslut trodde man var fri

När alla tillslut trodde man var på väg uppåt igen,
att man var fri tillslut,
griper hon tag som en järnklo om ditt hjärta
och påminner dej:
   Att hon alltid finns kvar därinne,
   du kan inte göra dej av med henne
   hon äger dej, hon äger ditt liv
Där långt inne i ditt inre
Sitter hon och styr och bestämmer varenda steg du tar,
varenda lilla tanke du tänker
och varenda sak som du gör.
Hon är som en spegel,
hon vänder på dina tankar,
så dom blir precis tvärtemot vad du planerat.
Och varje gång du försöker spjärna emot,
göra som du egentligen vill
bestraffar hon dig.
Hårt

Hon äter upp dig sakta
inifrån och ut 
Tillslut ger man upp
Man stannar
Man orkar inte springa ifrån henne något mer
Man låter henne vinna,
och låter henne sakta, sakta
dra en ner i djupet igen
Begraver en i ett täcke av ångest
och kedjar fast en med kedjor av panik .

Välkommen till mitt liv


© Cecilia Carlsson

Postat av: Mamma

Älskade unge!!! Du måste jaga bort henne!!! Jag vet att du kan!!! Du har lyckats förut o du kommer att lyckas igen!!! Du måste fokusera på något annat, inte på allt elände!! Låter enkelt.... jag vet att det inte är det för dig hjärtat. Men vi är så många som vill att du ska må bra!! Snälla du måste kämpa vidare!! Många kramar fråm mig o pappa!!!!!

2010-02-07 @ 13:10:36


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!