Flödesskrivningsalster

Som jag nämnde i inlägget innan,
så skulle jag lägga upp texten som jag skrev under flödes-övningen.
Så här kommer den!
Ha gärna i åtanke att det inte är något direkt övertänkt skrivande,
utan som sagt, det första som kommer i tanken . . .

"Vilsna tankar blandas upp
med fågelkvitter och röster
från lekande barn
Parken sprudlar av liv,
mitt hjärta är motsatt.
Dött, tomt, tyst

Svarta tankar målar blodröda ord
över sotiga eldhärjade väggar
Gråtande fåglar
sjunger sånger i moll
Dödens hand griper
tag runt mitt hjärta

Suger ut all kraft ur min själ

Sånger för ensamheten
sånger för mej själv
I mitt innersta rum
irrar jag runt
Sökande efter en hjälpande hand

Ett halmstrå att rädda
en drunknande själ
En eld att sätta ett fruset
hjärta i brand

Skynda att älska innan elden falnar

Krossa det som gör ont,
bränn det som bränner,
skär bort det som skaver

Älska den som hatar
smek den som slår
Vänd andra kinden till
låt ingen se dina tårar"

Postat av: Lisa&Love

Sluta aldrig skriv. Saknar dig gumman.

2011-04-02 @ 11:36:26
URL: http://couldusesomepatience.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Svar: Thi hi jo jag vet att flexikopel inte är det bästa. Men han gillaar att springa mycket och med flexi blir det mer spring och mindre ryck som med vårt läderkoppel. Men jag brukar variera koppel lite. Men tack ändå för tipset :) Kram

2011-04-03 @ 19:38:51
URL: http://Www.majlov.se


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!